Saturday, October 3, 2009

menerima pengalaman di bumi asing

dgn kalimah Bismillahirrahmanirrahim....saya mulakan blog saya dgn rasa kekok & pelik...kerana tidak merancang untuk menulis blog...tapi sekadar ingin memulakan perjalanan hidup yg mungkin lebey matang di masa hadapan..harap blog ni dpt membantu saya menjadi satu pengalaman dan wadah untuk memajukan diri dan sesiapa sahaja....sekadar mahu berkongsi pengalaman dan ilmu pengetahuan sejak menjejakkan kaki di bumi yg asing (manipal, india)...banyak perubahan berlaku dalam diri saya , ada yg baik dan buruk ...tp sbg permulaan saya hanya ingin menyatakan rasa kesyukuran kerana Allah swt telah mengurniakan sesuatu nikmat yg tidak terhingga kepada saya dan ada yg perlu saya lakukan untuk menyatakan rasa kesyukuran itu mungkin perlu dizahirkan dgn perbuatan yg ikhlas dan amanah...saya masih mencari apakah yg perlu dilakukan untuk menzahirkan kesyukuran kpdNYA dan harap sahabat diluar sana dpt menyumbang idea dan pendapat kepada saya dan semua...INSYAALLAH...

2 comments:

  1. amboi nami..dah start berblogging skang nih..
    anyway..nice start..keep it on..
    pastikan up to date..jgn ngadap buku anat jer..haha

    ReplyDelete
  2. hoho...aku baru belajar nk berblogging...ko x pe la dah pro...ak amatur..insyaAllah ak update selalu..

    ReplyDelete