Friday, October 23, 2009

pertanyaan demi pertanyaan

bismillahirrahmanirrahim...assalamualaikum...huhu tak tau kenapa mahu berblog hari ni....mungkin kerana hati sarat dgn pertanyaan...emm harap sahabat2 dpt memberi pendapat...saya menghadapi masalah untuk membahagikan masa stdy saya yg sgt kelam kabut...so bagaimana saya boley bhg masa saya utk 4 subjek ( biochem.anatomy,histology and physiology) ? kerana saya sgt sukar utk membhg masa yg adil untk subjek2 ini n satu lg pukul berapakah waktu yg ideal untk tido dan bangun n bape masa yg cukup untuk tido ? sbb saya selalu tewas waktu lecture...(mengantuk)....emm kalo nk hadiri majlis agama atau pun usroh berapa lama masa dan kali yg perlu diperuntukan agar x terabai stdy?....hee maaf jika pertanyaan2 ini agak remeh tp harap sahabat2 dpt membantu kerana mungkin dpt memberi panduan berguna kepada saya ...terima kasih...ilalliqa'

5 comments:

  1. kalo dah paham dlm kelas..
    better fokus pada mane2 yg blom paham lagi..
    kalo dlm satu hari tuh nak stdy sume..mmg xsmpt..kalo mlm..divide la brape minit untuk setiap subjek kalo nk study sume..
    satu lagi..kalo blaja benda baru arini..do quick revise..jgn tangguh..nanti lupe..

    ReplyDelete
  2. baek dr.usin...terima kasih dgn tips untuk berjaya itu insyaAllah akan saya jadikan panduan

    ReplyDelete
  3. nami..tukar la layout blog nih..bagi menarek sket..search kat mr google layout for blogspot..

    ReplyDelete
  4. pe lagi yg nk tau??nanti la..sembang kut ym..senang sket...

    ReplyDelete
  5. salam...hahahahah...noni..terconnected gak kya akihrnya...huhuhuhuuhu may Allah bless...

    ReplyDelete